תקנון האתר
תקנון PDASTORE
חשוב מאוד !
אנא קרא את התנאים המפורטים בתקנון בקפידה. הקניה ו/או שרות באמצעות האתר ו/או פיזית בחנות כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה .
תנאים אלה מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים, כמובן,גם לנשים.
רכישה ו/או הרשמה לקניה מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
כללי:
- כל המבצע פעולה באתר ו /או מזמין פיזית ו/או טלפונית על בסיס מידע באתר זה – מצהיר כי הינו מודע לתקנון ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה.
"פעולה באתר": כל פעולת רכישת מוצרים לרבות: הזמנת אינטרנט ו/או הזמנה פיזית ו/או הזמנה טלפונית ו/או הזמנת שירותים המוצעים באתר. "מבצע פעולה באתר": כל גולש אשר בצע פעולה להזמנת מוצר. - רק הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את החברה כלפי מבצעי הפעולות באתר.
- האתר חנות היינה -PDASTORE המופעל ע"י חברת אס.אם אס טכנולוגיות .
- החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על מוצרים ו/או שירותים שנרכשו לאחר השינוי.
מוצרים באתר
באתר מוצגים מגוון רחב של מוצרים (להלן: "המוצרים") מאת מיטב היצרנים כל זאת במחירים אטרקטיביים.
תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המוצר הנמכר.
פרטי המפרט הטכני של המוצרים, תיאורם וכל מידע על המוצרים המופיעים באתר נמסרים על-ידי יבואני דל ישראל ובאחריותם.
ההזמנה מתבצעת על פי פרטי היצרן והדגם של המוצר הנבחר.
מפרטים ו/או מחירים של המוצרים משתנים מעת לעת ללא הודעה מוקדמת .
ישנם מוצרים הניתנים לשדרוג בהתאם לרשימת התוספים הנלווים למוצר.
אספקת המוצרים:
- משלוח המוצר/ים יתבצע באמצעות חברת המשלוחים FEDEX /HFD/UPS. חברת השליחויות מפיצה את המוצר/ים לבית הלקוח יום לאחר איסוף המוצר/ים מאתר PDASTORE.
- במקרה של עיכוב במשלוח יש לפנות לחברת השליחויות UPS.
- זמן אספקת המוצר/ים כפי שמצוין באתר מתייחס לימי עסקים, דהינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.
- החברה ו/אומי מטעמה לא תשא בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, חגים,עיכובים באספקה ממחסני הספקים ,ספירת מלאי במחסני הספקים , תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה החברה רשאית להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
- דמי המשלוח המפורטים בהצעה אינם כוללים חיוב בגין הובלה חריגה כגון הובלה לקומות גבוהות שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או אמצעים מיוחדים.. דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
- בעת תיאום האספקה, רשאית החברה המציעה לבקש את נוכחות הרוכש במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה.
- בבחירת משלוח חינם בעת ההזמנה- כוונה לאיסוף עצמי ממשרדי האתר.חיוב משלוח באיזור גוש דן 30שח.מעבר לאיזור גוש דן משלוח 40שח.
- הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח באם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני הספק .זאת לאחר תיאום טלפוני מראש עם מחלקת שרות הלקוחות שלנו.
תשלום
- המחירים המוצגים כוללים מע"מ על-פי הדין אלא אם צוין אחרת במפורש.
- ביצוע הזמנה שאושרה מהווה קניה של המוצר, המחייבת בתשלום מלוא הסכום עבור המוצר, בתוספת דמי משלוח או דמי טיפול כמפורט בתקנון האתר
- חיוב הלקוח יתבצע:
- באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר, מסוג ויזה, אמריקן אקספרס, ישראכרט, מאסטר כארט, דינרס.
- שטרות כסף במעמד קבלת המוצר בחברה. (אופציה זו הינה ישימה גם למזמינים במשלוח )
- העברה בנקאית: אישור קבלת הכסף דרך העברה בנקאית יתקבל יום עסקים לאחר ביצוע ההעברה.
- בעסקאת מעל סכום 4000₪ ,חיוב בכ.א יתבצע פיזי מול הלקוח או בהעברה בנקאית לחשבון החברה
- בכל מקרה שחברת כרטיסי האשראי תסרב לכבד את כ. אשראי, הזמנת המזמין תבוטל והמוצר לא יסופק למזמין.
אחריות ושירות
אתר PDASTORE מהווה משווק רשמי בלבד, האתר אינו מייבא או מייצר את המוצרים שיש בדעתך לרכוש באתר ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם והתאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני. אחריות על מחשבים ניידים נע בין שנה לשלוש שנים לפי יצרן ומכסה אחריות אל אלקטרוניקה בלבד. אחריות על חלקים מתכלים: סוללה של מחשב נייד,סוללה BIOS, ספק כוח ואו מטען- שנה בלבד.
יש להפנות כל תקלה או שאלה בדבר המוצר/ים ו/או מדיניות האחריות בדבר המוצר/ים למרכז השירות. תקלה/ פגם במוצר יכולים להיקבע באופן קונקרטי אך ורק על ידי מרכז השירות, קביעה מצד הלקוח אודות תקלה/פגם במוצר הינה בתוקף "תיאוריה" בלבד ועל כן, יש להפנות כל שיבוש וכל חשד לשיבוש למרכז השירות על מנת לקבוע באופן מעשי-שלפי חוק- את מידת תקינותו המדויקת של המוצר.
כתובת, מספר טלפון ושעות הפעילות של מרכז השירות דלעיל ינקבו בחשבונית מס הקבלה.
החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
החברה מתחייבת לעשות כל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע ויינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.שרותי מעבדה אך ורק על פי תנאי שרות של מעבדה
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
א. ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר גם לאחר שחויבה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981. ביטול שכזה כרוך בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. דמי ביטול אלו ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי.
ב. ניתן לבטל עסקה עד 14 (ארבעה עשר) ימים מקבלת המוצר (למעט מוצרים מיוחדים והזמנות מיוחדות – ראה להלן) או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בכתב באמצעות דואר/דוא"ל/פקס. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי או סביר. יחד עם זאת, במידה וערך המוצר פחת, אין כדי לגרוע מזכותו של עוסק לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
סודיות ופרטיות
החברה מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה באמצעים העומדים לרשותה לשמור על סודיות פרטי הלקוחות שנמסרו בעת הרישום לאתר. פרטים אלו יישמרו במאגר המידע של אתר PDASTORE . החברה לא תעביר פרטים אישיים אלו לאף גורם זר אחר. על אף שעל פי חוק אין חובה למסור לחברה את הפרטים האישיים, לא תוכל החברה לטפל בהזמנות ללא פרטים אלו.
מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם למרות אמצעי האבטחה שנוקטת החברה יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר מאובטח ושמור בידיה ו/ או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לאסוף נתונים אודות שימוש לקוחותיה באתר כולל דפים שנצפו, מוצרים מבוקשים, רכישות בעבר וכדומה לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי. החברה לא תהיה רשאית למסור נתונים סטטיסטיים ואחרים לצדדים שלישיים.
החברה לא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:
- אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם,לרבות לקוחות החברה ויבואנים.
- אם הלקוח עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
- אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה
- אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי
- בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין החברה.
זכויות יוצרים
אתר נוטבוק קלאב שומר על זכויות היוצרים,כל סימנים מסחריים ולוגוים במוצרים שמפורסמים באתר שייכים לבעליהם של סימני היוצרים .לנוטבוק קלאב אין שום קשר לסימנים ולוגוים והופעתם באתר רק כחלק ממוצר שאתר משווק ו/או מתקן עבור הלקוח הסופי.
דין ושיפוט
הדין החל על הפעולות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת – תהיה לבתי המשפט של מחוז תל אביב-יפו, פתח תקוה הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.
לשאלות חייגו 1800-30-30-50